torsdag 12 juli 2012

6 juli


Tänkte på dig när jag åt jordgubbar. Undrar om du gav ditt land någon kärlek så att du fick bär i gengäld. Är det några gubbar i ditt land?

Du är online efter att ha varit offline ett tag så jag tänker att du kanske vill att jag skall säga hej. Så jag säger hej! Hur har du det?

Jag skulle ha åkt till Holland i helgen. Hade tänkt skriva ett vykort till dig då med texten: Everything will be all right in the end... if it's not all right then it's not the endMen Valter ligger på Karolinska allvarligt skadad efter att ha ramlat av ett tak så jag blir kvar hemma.

Kram

Hej
Jag är ok, lite som jordgubbarna faktiskt; Trots att landet och gubbarna inte får någon kärlek alls, har de varit otroligt många och fina. Det finns fortfarande fina exemplar men eftersom så få blir uppätna så börjar många bli gamla och bedagade, något som de fina som finns kvar inte gillar alls.

Att ramla ned från tak låter inget vidare, hoppas det går bra.

Jag skulle också vilja kunna komma på sådant när jag ska skicka vykort, men jag lyckas aldrig så jag har helt slutat skicka kort.

 Malin skulle ju bo här en vecka till men jag hittade en yogakurs i Göteborg som jag ska åka på i veckan som kommer så hon fick fick åka hem en vecka tidigare, men hon och jag ska åka upp till Eskilstuna vecka 31 istället.
För övrigt vet jag inte vad jag ska göra på semestern, det verkar ju inte bli så fint väder så man får kanske söka sig abroad istället.
Puss

Inga kommentarer: