torsdag 12 juli 2012

10 juli


Som vän är du helt värdelös, aldrig kan man få hjälp när man behöver det!
Jag som du känner ett enormt behov av kärlek just nu, hud, könssafter...ah jag är kåt helt enkelt och saknar dig. Nu är det ju som det är och frågn är ju då hur ska man komma in i pastorernas fruar. Jag undrar vad vår vän Knutbypastorn använde sig av för teknik.
Jag känner inte för BC, dels tror jag det är skitsvårt att få komma till som man 50+ sedan tänder jag inte på vem som helst, exempelvis så finns det ingen av de som är kvar på kursen som jag skulle kunna tänka mig att ligga med, möjligen Anki som arrangerat detta men hon bor ju ihop med min hyresvärd. Alltså om endast en av 16 kvinnor i den tänkbara ålderskategorin som skulle svara på BC skulle passa nådig herrn så känns det inte värt att försöka ens. Men så får man väl förbli okysst då.
Din bok hade hamnat under kategorin spetälska, bland Nora Roberts å vad de kan heta, jag fann inget där som tilltalade mig, men utbudet var som sagt litet. Under kategorin pest fanns bara Herman Lindqvist och Mia Törnqvist ( heter hon så) så då återstod bara kolera och att välja bort Lisa Marklund Nesser och Mankell kändes inte svårt. Jag skulle behöva lite boktips.
Men det kan man väl förstås inte få! Nej då ska man väl själv gå med i någon jävla bokklubb istället.
Jag få nog ta och springa en runda så jag blir riktigt trött, för nu har det slutat regna
Ha de


Jag råder dig att inte kludda till det med pastorsfruar eller några andra upptagna kvinnor heller för den delen. Tänker då främst på Anki. AV GANSKA GIVNA SKÄL!!!

Jag tycker du är lite fjantig vad beträffar BC. Betänk att jag finns på BC, och visst är det orealistiskt att tro att jag skulle vara den enda som skulle passa nådiga herrn. Det måste ju finnas fler. Dessutom är jag ju inte ens rätt ålderskategori....och ändå har sex med mig verkat funka för dig. Och jag har försökt tala om för dig tidigare att 50+ är det minsta av dina problem såvida det inte är en spånig, helrakad, piercad 23-åring du längtar efter...Herre Gud, det kanske det är!?

Personligen letar jag efter två samspelta män som vill förföra mig tillsammans, men det verkar vara svårt. Har funderat på att klona dig och sedan radera ditt minne men det verkar också svårt. 

Om du vill kan jag skicka dig en hel lista på boktips men frågan är om du får tag på dessa böcker där ute. Finns det ett bibliotek på Hönö? Jag har ingen aning om hur stor den ön är.

Ladda istället ner Lady Chatterleys älskare (den franska versionen av Pascal Ferran) på datorn och titta på den. Vill veta vilka scener som fick dig att sluta andas. Och kom sen inte och säg att jag inte är en riktig vän.

Hur bor du? Inneboende? Har du TV? Vad äter du för mat? och hur ofta äter du? ()

P&K

Inga kommentarer: