torsdag 12 juli 2012

11 juli


Pastorskorna är nog svåra att komma åt. Men Anki och jag skall faktikskt ut i kväll vi ska klättra i berg och hon skall visa mig smugglargrottan, kärleksviken och en grotta med självlysande lavar, sedan skall Arne döda mig om jag gjort något dumt.
Jag vaknade i morse med ett sådant där elakt stånd, som bara inte vill gå över, då gick jag in på BC och skulle registrera mig, men jag kom inte på något bra namn ochdå slaknade den så jag lade ner det. Har du några bra tips på alias?
Jag inget emot rakade 23åringar men det uppstår ett moraliskt problem som jag inte kan handskas med när ens barn och älskarinnor är jämngamla.
Jag har ju inte kommit så långt i min utveckling att jag suger kuk ännu men vem vet Sverker Åström var ju över 70 när han kom ut, så kanske en dag.
Jag har laddat ner Lady C älskare, men det var möjligen någon Engelsk version, för vad jag minns var den bara något lite mindre boring än Herskap och tjänstefolk, ingen större inverkan på andningen iaf. Men jag hade hört att den var riktigt erotisk. Så jag och dam laddade ner den för att bli riktigt kåta men det blev ingen av oss,inte av filmen iaf.
Nu har jag ätit sill och nypotatis, starköl och kaffe. Det är det bästa med denna yogan, ät och drick vad du vill men skyll dig själv om du spyr. Så jag äter ingen frukost på mornarna. Vi yogar från halv nio till kvart över elva sedanhar vi en och enhalv timmes lunch och då käkar jag något lätt frukt nötter yogurt typ. Sedan slutar vi klockan tre ochdåbrukar vi alltid vara några som går ut och äter något riktigt. Men utbudet på krogar är  riktigt uselt på Hönö, ganska kass mat. För att vara en ö i skaärgården nära stan är Hönö helt värdelös, jag sprang en runda igår, men var ändå rastlös så jag cyklade ner på stan för att hitta lite alkohol. Men efter 22:00 en tisdag på industrisemestern så var ingen av de fem krogar som finns öppen. Även pingstpastorerna och deras fruar hade lagt sig.
Huset jag bor i är sunkigt. Grannarna har anmält Arne flera ggr för att det är så stökigt på tomten, en sanitär olägenhet. Där bor jag och Arnes son i stora huset, som inte alls är stort. I gårdshuset, som kanske är 15 kvadrat, bor en annan son, osäker på om det också är Arnes men någons är det, tillsammans med sin gravida flickvän. En spånig, helrakad och piercad 23 åring.
Vad gör du imorgon kväll?


I morgon kväll? Vet inte. Vad gör du?


Vet inte men jag kommer väl hem då, om inte Arne har dödat mig.

 Ojojoj, what did you have in mind?

Du....nu blir jag gräsligt kluven (snurr snurr, deja vu; history repeating). 
För det första så hoppas jag du minns vad jag sa till dig för en månad sedan ungefär, om min balans.

Och för det andra måste du välja, Anki eller Anna, Anki eller Anna??? FAKTISKT!

Du har osedvanligt dålig karaktär. Eller har jag missförstått dig helt?


Ja jag är så jävla dum, men jag behöver och måste ha lite kärlek, lite snuskig sex ibland. Å du då du kan inte bara skylla på din balans! Du är ju vuxen du kan väl säga nej. Men jag är så kåt jag har inte kommit på över en vecka, jag vill att du runkar mig till jag sprutar allt över dig, sen vill jag slicka din fitta tills jag är hård igen.

Inga kommentarer: